מוסדות הלימוד השונים- מכללות, אוניברסיטאות ומוסדות המלמדים מקצועות שונים מחפשים באופן תדיר וקבוע סטודנטים חדשים שיצטרפו אליהם. הם מפרסמים באמצעי התקשורת השונים, מנסים לגרום לתלמידים פוטנציאליים להשאיר להם פרטים וגם מקבלים פניות מתלמידים פוטנציאליים אשר מתעניינים על דעת עצמם במוסד הלימודי שלהם. אבל איך מתארגנים ומארגנים את כל הלידים האלה?

להפוך את כל הפונים הפוטנציאליים לסטודנטים רשומים:

הדרך הטובה, היעילה והנכונה ביותר לנהל את כל הפניות שמגיעות למכללה על ידי מתעניינים ולאגר את כל המתעניינים שהשאירו פרטים בכדי לחזור אליהם ולעניין אותם במוסד הלימודים היא על ידי שימוש במערכת CRM המותאמת למוסדות הלימוד.

כפי שכבר צוין מוסדות הלימוד השונים עושים הרבה מאמצים להביא אליהם לידים איכותיים של תלמידים פוטנציאליים- פרסומות בטלוויזיה, פרסומות ברדיו, פרסום בעיתונים, כתבות תוכן וכתבות שיווק באתרים השונים וגם פעילות במדיה החברתית. כל העבודה הזו מטרתה אחת- כמה שיותר לידים. תוסיפו לזה את האנשים שמתקשרים באופן יזום- צריך מערכת CRM מסודרת בכדי להכניס אליה את כל פרטי הפונה ולא לפספס אף ליד.

היתרונות של שימוש במערכת לניהול לידים:

  1. המערכת מאפשרת לשמור את כל פרטי המתעניין ולעדכן אם נרשם או לא וגם את הסיבה בכדי לבצע מעקב בעתיד.
  2. המערכת מעדכנת מאיפה הגיע המתעניין כך שניתן לראות איזה אפיק שיווק עובד בצורה הטובה ביותר ולהמשיך לשווק בו
  3. המערכת מאפשרת לנהל מעקב אחר הפונה לאחר שנרשם והופך לתלמיד בכל אחד מהתחומים במכללה.
  4. המערכת מתאימה את המידע על תוכניות הלימוד ליועצים ולמתעניינים וכך הם מקבלים מענה מקיף ומלא לפני ההרשמה ובמהלכה.

המערכת של הCRM מתאימה במיוחד למוסדות הלימוד- המכללות והאוניברסיטאות כי עבודתה לא מסתיימת רק בהכנסת הלידים ומעקב אחריהם. המערכת עצמה מאפשרת סנכרון בין כל האגפים באותו מוסד לימודי וכך מהרגע שאותו פונה פוטנציאלי נרשם כתלמיד מן המניין אפשר לעקוב אחר לוח הזמנים שלו, השיבוצים לשיעורים והמערכת, אירועים של המכללה ועוד.

המערכת מאפשרת סנכרון ומעקב בין האדף שאחראי על הרישום לאגף שאחראי על שיבוצי המערכת ולוח הזמנים לבין אגף הנהלת חשבונות וכך יודעים בדיוק איפה עומד כל אחד מהסטודנטים הפעילים באותו מוסד וגם יודעים איפה עומד כל מי שטרם נרשם לאותו מוסד. ברגע שכל הפרטים נמצאים בתוך המערכת אפשר בקלות וביעילות לשלוח מייל לכל מי שנמצא ברשימת תפוצה מסוימת וגם לעקוב אחר אחוזי פתיחה וכמו כן לשלוח מסרונים, לבצע הרשמה לאירועים ועוד, והכל בלחיצת כפתור אחת.

במידה ואתם מנהלים מוסד לימודי אקדמאי ומעוניינים להגדיל את אחוזי הסגירה של הלידים אשר מתקבלים אצלכם- מערכת לניהול לידים היא הפתרון שאתם מחפשים.